Fenerbahçe Beko Erkek Basketbol Takımı’nın Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi’nde üst üste üçüncü kez şampiyon olmasının ardından kadroda ayrılıklar yaşanmaya başladı. Nando De Colo’nun kariyerini Süper Lig şampiyonluğu ile noktalamasının ardından Khem Birch ve Devon Hall ile de yollar ayrıldı.
Kulüpten yapılan açıklamalarda, iki oyuncunun Fenerbahçe Beko formasıyla önemli başarılara imza attığı vurgulanarak emekleri için teşekkür edildi.
2024-25 ve 2025-26 sezonlarında sarı-lacivertli formayı giyen Khem Birch ve Devon Hall, EuroLeague, Türkiye Ligi, Türkiye Kupası ve Cumhurbaşkanlığı Kupası şampiyonlukları yaşadı. Kulüp, her iki oyuncuya da kariyerlerinin devamında başarılar diledi.
